Eerste berichtje!

sat4all.da.ru is niets als een hele goedkope kopie van sat4all gemaakt door iemand die volgens mij op een hele goedkope mannier een graantje van het succes van sat4all probeert mee te pikken.

Het is eigenlijk geen reactie waard, maar nu weet iedereen in ieder geval dat deze pagina niets met sat4all te maken heeft.

Groetuh,

Toxic[Q]

Ik wens de nieuwe mensen van sat4all heeeeel veel succes toe en dat het de komende tijd net zo interresant wordt als het voor mij het laatste half jaar was

chris

Ben in ieder geval blij dat het oude sat4all weer terug is.Was even in de war gebracht door het andere board,misschien iets te entousiast gereageerd.In ieder geval heel veel succes aan de nieuwe moderatoren en admin’s.Keep up the good work.

Ik wens alle mods veeeeeeeeeeeeeeeeel succes.
En laten we allemaal dit board netjes houden.

Ja ik ben blij dat jullie weer online zijn, kunnen we weer switchen tussen sat4all en funboard voor alle leuke berichtjes.

Blij dat jullie er ook weer zijn…succes nieuwe crew

Als Oude Admin,Mod en Download freak wens ik alle nieuwe Moderators een leuke toekomst bij Sat4all

Cu,John.

Als oud mod wens ik iedereen die sat4all een nieuwe start gaan geven veel succes.
Netpad.

Het board is ook beter geworden om te posten veel overzichtelijker .
Bedankt en doe zo verder :-)))

Alle mods en de nieuwe admin ontzettend veel succes en natuurlijk bedankt voor het openhouden van het board…

suc6 Wilko

ik wens jullie veel suc6 en laat jullie niet gek maken door mensen bij menen leuk tezijn.
gr django

Hi Toxic,

veel suc6 toegewenst. Ik ben blij dat het board weer operationeel is.

Jan Sterk

te gek dat er weer gestart word. veel suc6

Fantastisch werk die doorstart. Allen veel succes!

Hi,

Ik ben blij dat jullie terug zijn.
Veel succes toegewenst met de doorstart!!

Boets

Ontzettend fijn dat sat4all er weer is! Ik had het erg gemist maar dat geldt voor alle hobyyisten. Veel suc6 en satplezier toegewenst

Makli.

Hi,ik sluit me helemaal aan bij bovenstaande postings!

Veel suc6 admin en de rest van de crew.

greetings goto.

Doorgaan. Hou vol.

Succes

Cuba Libre

Sluit me tevens aan bij al het voorgaande.
Een gouden morren en jennen doe je beter op de 06 lijnen , dan heeft de PTT er ook nog wat aan !!!
Met de beste groeten ,
Belhack.

suc6 met de door start van dit board
en op gedeelde ervaaring