Is er een plugin waarmee ik programma,s kan terugkijken van de Duitse tv.bv 3 sat ard enz
Pli software en een Vu duo2
Is er een plugin waarmee ik programma,s kan terugkijken van de Duitse tv.bv 3 sat ard enz
Pli software en een Vu duo2
Nur mit VTi
dat werkt met meerdere images hoor, bijvoorbeeld “het origineel fabrieks image” en ook het VIX
maar VTI is natuurlijk favoriet
of de webkit nog werkt bij Openpli weet ik niet (is al een ouder draadje hiero)
Je kunt ook het duitse mediaportal plug in installeren dan kun je ook terug kijken, ik gebruik deze regelmatig is een mooie plug in.
kijk hier maar even https://forum.mediaportal.info/forum/index.php?board/13-mediaportal-additions/
Heb niks geinstalleerd, maar bij indrukken rode knop A.B verschijnt mediaportaal van desbetreffende zender( duits )
zit misschien ingebakkken in Pli Image ?
Ja dan zit die ingebakken…
dus heb je geen andere plugin meer nodig, wel prettig toch
Zo zie je maar weer, je bent nooit uitgeleerd
ff inpikken op dit thema met VIX.Vroeger had ik hbbtv om rosins te bekijken.Vind ik echter niet meer terug nu bij VIX.Iemand een idee ?
Zoals ik begrepen heb zit dat in 't image maar het kan zijn dat je de rode knop functie hebt aangepast door een andere plugin zoals bijvoorbeeld CoolTVGuide. Dat is misschien afhankelijk van jou plugins?
yep,rode knop geeft EPG guide van vix zelf.Vroeger was dat zichtbaar onder blauwe knop ,die de applicaties opende.
ja zie je dan is die functie bezet,
is er nog een separate plugin voor HHBTV als je even kijkt via DCC_E2 installed packages?
nee ,zit er niet meer in en installatie van de feeds gaat niet omdat hij operabrowser vraagt.Welke niet in de feeds zit
ach oké bedankt voor de terugmelding
de browser is echter wel elders te vinden als ipk (en g-streamer) zoals ik vanochtend al tegenkwam toen ik Blitz10 zijn vraag inzake Openpli bestudeerde
alleen de build en pythonversie zijn wel belangrijk voor het functioneren van de plugin
anders moet je overstappen op VTI joh
heb het niet echt nodig en zal de vraag ook eens stellen op VIX forum.Van VIX wijk ik niet meer af
uh overigens je hebt korte knopdruk en lange, die dus weer iets anders doet
help button inzake toetsen functies
yep.Wist ik maar geen van beiden werkt.Op het openvix forum wordt trouwens melding gemaakt dat het niet meer zou werken.Heb de vraag heropend daar en laat hier dan ook wel een berichtje.
ja graag
want hbbtv werkt natuurlijk nog steeds zoals wij inmiddels allemaal weten
13 uren geleden, Tonskidutch zei:
Ja dan zit die ingebakken…
dus heb je geen andere plugin meer nodig, wel prettig toch
Media portal zit niet ingebakken dat is hbbtv dat is wat anders met Media portal kun je veel meer afleveringen zien van Duitse programma’s films series etc. ook van langere tijd geleden.
hierbij het ipk bestand..
thx.Ga dat morgen eens proberen.Gaat eigenlijk vooral om de uitzendingen van Frank Rosin en zijn gerechten.Niet dat ik een prof kok ben hé
8 uren geleden, ton68 zei:
Media portal zit niet ingebakken
dat heb ik in ieder geval niet beweerd beste,