Drs IJzerbout heel druk met family matters

Even omdat ik een tijd lang met Fred = Drs IJzerbout per app heb gecommuniceerd / gesproken via chat en hij het heel druk heeft, met zaken die om echte mensenlevens gaat.

Ik verklap alleen dat twee van zijn lieve familieleden een extreem zware operatie zeer recent achter de rug hadden en dus ook nog een langdurige reconvalescentie behoeven. Dat vergt zijn aandacht volledig. Logisch.

Ik heb hem en zijn familie natuurlijk alle beste wensen overgebracht en zie natuurlijk graag zijn positieve berichten over de voortgang ofschoon dat gezien de ernst nog niet zeker is

Dat gezegd hebbende laat ik het erbij. @Drs_IJzerbout zal dat misschien later nog toelichten, stress niet teveel, die toewijding en rust heeft de familie nodig.

Heel veel sterkte Fred!

Bedankt voor de update over de omstandigheden die het forumbezoek overrulen. Ik wens hem en genoemde familieleden veel kracht toe.

Dank voor deze informatie, ik vroeg me dat ook al eens waarom we geen berichten meer zagen.
Ik sprak 'm even op de IBC vorig jaar.

Snelle beterschap gewenst aan de familieleden van Drs IJzerbout

Sterkte in deze moeilijke tijd. Hopelijk dat het positief wordt.

kleine update:

Update over het herstel van Klea :heart::folded_hands: De laatste fase van Klea’s operatie verliep niet gemakkelijk. Het was een zeer zware ingreep met grote risico’s. Tijdens de operatie daalden haar bloeddruk en hartslag zo sterk, dat we vreesden dat ze het niet zou halen. Maar dankzij Gods genade en de deskundigheid van de artsen heeft ze deze zware strijd doorstaan. Ze is inmiddels van de beademing gehaald, maar kan nog niet praten. Ook heeft ze tussendoor een epileptische aanval gehad, waardoor de artsen haar nauwlettend in de gaten houden. We weten dat er nog een lange weg naar herstel voor haar ligt en dat sommige dagen zwaarder zijn dan andere. Ondanks alle pijn, tegenslagen en beproevingen blijft ze vechten. Elke dag is een stap vooruit, hoe klein ook. Blijf haar alsjeblieft in jullie gebeden meenemen. Wij geloven dat de God die voor haar zorgde in de operatiekamer, haar ook tijdens haar verdere herstel elke dag zal leiden. De strijd is nog niet voorbij, maar we hebben de hoop niet opgegeven. :heart:

ik neem aan dat jullie ook voor hun hopen