Oke Mimisiku,
Dank voor de snelle reactie
Oke Mimisiku,
Dank voor de snelle reactie
1 uur geleden, Mimisiku zei:
Via software ook de laatste updates geïnstalleerd?
Ja, inderdaad
Heb ook ”enhanced movie center” erop gezet met gevolg dat de PVR-toets nu niet meer werkt
De image staat wel op een cf kaartje via Barry Allen
Zal eens herbeginnen
Laatste software geinstalleerd/geupdate, maar nog steeds grijs vlak in standby… ![]()
Wat vreemd… Ik heb je tenslotte mijn gedownloade versie gegeven. Daar heb ik niets aan gewijzigd buiten de OScam versie, picons en Service…icons… Met een paar dagen zou de nieuwe info op de site moeten staan…
Het vreemde is met de PP-Standard-HD skin geen probleem, maar met de PP-Standard-FHD een grijs vlak…
Dan moet je even de lcd directory moeten vergelijken van beide skins…
Hetzelfde had ik met de Service-icons. Juist wél in FHD, maar níét in de HD… Zo zie je maar….
Wat is het pad naar deze directory’s…?
Volgens mij standaard /usr/share/enigma2
Voor wie Peter-Pan - into the darkness - wil updaten: Het updateproces ‘enigma2’ duurt langer dan je misschien gewend bent. Het duurde bij mij 35 minuten! Reden is dat de 4.3.3.1 wordt geïnstalleerd over de 4.3.2r14. Na de update is de nieuwe release geïnstalleerd….
17 uren geleden, B17 zei:
Het vreemde is met de PP-Standard-HD skin geen probleem, maar met de PP-Standard-FHD een grijs vlak…
Verander dit in de skin.xml van /user/share/enigma2/PP-standard-FHD
Let erop dat je de LCD ID=1 sectie aanpast!! En niet de ID=3 zoals op de foto..
Ik kan de tekst niet kopieren van deze afbeelding…
Doe je het even op de hand….. Kwestie van 5 minuutjes….
Ik wacht denk ik maar op de officiele uitgave, lukt niet met display en ook Enhanced Movie Center werkt niet en ook Fritzcall laat niets zien…
Too many bugs.
FritzCall is bekend, dat ligt aan de vernieuwde BIOS van de Fritz!Boxen. Display werkt bij mij wel (nu ook in FHD)… Enhanced Movie Center? Waar komt dit vandaan? Wat is/zijn de foutmeldingen?
Fritzbox werkt wel goed met Merlin.
EMC werkt gewoon niet, staat keurig in het addon menu, maar als ik op de pvr toets druk komt EMC niet tevoorschijn.
Heb EMC geinstalleerd vanuit het menu, misschien moet ik het via telnet doen…
Hoe heb jij Fritz!Call geïnstalleerd en belangrijker nog geconfigureerd? Ik krijg géén foutmelding en inkomende gesprekken geeft hij keurig weer. Alleen Fritz!Box status, telefoonboek en gesprekken werkt bij mij niet….
Overigens haal ik net de updates binnen….
Geinstalleerd via menu en hetzelfde geconfigureerd als in Merlin. Inkomende berichten nog niet getest, maar inderdaad telefoonboek en gesprekken werkt niet, vandaar dat ik dacht dat het niet werkte… Ik zal EMC nog eens via telnet gaan installeren. Mimisiku wil je mij jou complete skin.xml van PP-standard-FHD sturen…
Waarom? Alleen voor die 10 regeltjes voor je Standby fix?
Nope, maar als ik wat verander in die file, krijg ik na opstarten steeds weer een Green screen…![]()
Is die GSOD ontstaan ná de LCD wijziging of was die ervoor ook al?