Dit word nieuwe opzet Ziggo picons

Dit word dus de nieuwe opzet van mijn ziggo picons.

https://github.com/Stevie-v?tab=repositories

Ze zijn vanaf daar te downloaden, ook worden ze misschien in de PLI feed opgenomen dan zijn ze vanaf je box met een PLI image erop te downloaden.

Ze hier plaatsen doe ik niet meer wel kan je gewoon via dit forum requests aanvragen mocht je picons missen.

goeie

zie de transparant niet meer

dankje

Sommige Ocram picons worden nog toegevoegd o.a transparant white en black, black white, reflection black in 220.132.

Picons worden hier nu voortaan niet meer geplaatst dus je zal ze via de git moeten verkrijgen.

Misschien binnenkort ook enkele via de feed van PLI maar welke dat gaan worden weet ik nog niet.

Bedankt voor de picons, ziet er goed uit!

Komen ze ook in snp?

Klasse

gebruik de transparant met perfect resultaat stevie ga zo door

BEDANKT

Komen ze ook in snp?

Ik heb nooit snp picons gemaakt dus het antwoord is nee, VTI is wat ik gebruik en die ondersteunen geen snp zover ik weet?

De volledige opzet is klaar meer picons worden er niet meer aan toegevoegd.

Vandaag het gedeelte Ocram picons toegevoegd wat ik ga ondersteunen.

Gebruik ook de transparant white

Stefan, bedankt hiervoor

Sla deze website op in je bookmarks daar zijn ze nu en in de toekomst te downloaden dus niet meer hier.

KLASSE stevie top gedaan…

Goed bezig! Als ik mij niet vergis heb ik ze ook al gezien in de Openpli feed.

Dat is mogelijk mag ik vragen welke picons in de feed van PLI staan?

De metal look picons heb ik ook toegevoegd voor de vier bekende satellieten in 100x60 en 220x132!

Top!! Bedankt!!

Bedankt Stevie, staat inmiddels bij mijn favorieten!

Staan in mijn favorieten,

Klasse.

Super staat in mijn favorieten.

En zou je voor de satelliet ook misschien net als ziggo Canal digitaal NL appart kunnen aanbieden?

thanx ga zo door mijn vriend.

wat is het probleem ze allemaal in te laden?

Alles splitsen in aparte pakketten en aparte satellieten is me veel teveel werk.

Ziggo is mijn hoofddoel, de satelliet picons heb ik erbij gedaan als soort van extra.

Tegelijk laden is geen probleem, ik vind het al klasse dat je de sats er ook bij gedaan hebt.

Zou je voor mij ook de metal picons willen maken van de lokale omroepen Love tv en Nivo tvvan Edam-Volendam.

bvd.

Altobelli

De logos zal je zelf aan moeten dragen aangezien ik niet weet welke logos ze gebruiken.