Net even in een MR gestoken de titaniumkaart en het werkt, op allebei de ontvangers getest,werkt de MII kaart heb ik niet en kan dus ook niet testen,succes
Nee waarschijnlijk kan de MR gewoon conax aan, want hij herkent de kaart als een conax kaart er staat dus een conax file op de kaart, ik heb 1.053 er op staan op de MR dus.succes
MR 1.055 kan standaard geen conax openkrijgen. In de emulator zitten niet de keys. Je moet dan altijd in de MR een titanium kaart of MII kaart hebben met de juiste conax files.
Of je hebt de Penta 1.11/con. nodig of een Matrix met een titanium.
Om aan je interne CAM te gaan prutsen raar ik alleen aan als je een ervaren prutser bent en bijv. over een CAS interface beschikt en zeker weet dat jde extreme niet over de rooie jaagt.
Mijn motto blijft : Koop een aparte CAM, kosten niet de hele wereld meer en je houd een werkende receiver bij ellende met de 1.11 Penta…
Ik ben een newbee op het gebied van Sateliet ontvangst. Begrijp ik uit het bovenstaande dat je op een extreme door middel van het plaatsen van een Matrix Reloaded cam in combinatie met een Titaniumcard + de juiste files op de Titaniumcard in de CI slot van een Extreem Conax open krijgt. Mijn wens is om mijn vrouw de mogelijkheid te geven om te kijken naar Bulgaarse TV. KLopt dit, zoniet kan iemand in detail aangeven wat het dan wel moet zijn.
volgens mij en dat weet ik wel haast zeker hoef je geen files op de titanium om M2 kaart te zetten, zolang de kaart er maar in zit heb je beeld op conax met de xtreme en MR1.055