ik zou leuke vinden als cds met sport1 hd en film1 hd histortyhd en discovery hd en nghd zal komen dat lijkt me wel mooi paketje groeten dirkjan
Dat kan met een sportpakket best wel meevallen.
Veel liefhebbers voor al die muziek kanalen zullen er ook niet zijn, en toch zit het pakket er vol mee.
Nou schijnt eurosport2 een vrij duur kanaal te zijn en moeten we nog afwachten wat het uiteindelijke aanbod gaat worden, maar om nu al diverse zenders te gaan uitsluiten daar is het nog veel te vroeg voor.
We mogen aannemen dat het concurrerend zal worden met het aanbod op de digitale kabel.
Zo niet dan zou CDS een grote vergissing begaan.
Citaat:
Veel liefhebbers voor al die muziek kanalen zullen er ook niet zijn, en toch zit het pakket er vol mee.
TV-vlaanderen heeft muziekkanalen zoals VH-1 classics erbij genomen en andere muziekzenders.Dat was voor mij de reden om het plus pakket te nemen bij TVV.Laat aub die muziekkanalen erbij.Laat ze onderhandelen met premiere en goldstar tv,en mijn ouders beneden,zijn dan ook tevreden mochten ze die aanbieden.
En hopelijk zijn die HD kanalen beter van kwaliteit dan de meeste sd kanalen,want als ik dicht bij mijn tv ga,zijn de meeste TVV kanalen minder dan die van de digitale kabelzenders.Je kan bij TVV bij bepaalde zenders nog kleine blokvorming zien en ander belabberd beeld,terwijl ik 89% hebt.Als je dan eens vergelijkt met andere satelliet pay tv aanbieders,geven ze een veel mooier plaatje.
Laat ze eerst even het bestaande SD pakket goede kwaliteit geven zoals andere pay TV aanbieders,en dat ze proberen de zenders volwaardig 24h op 24h aan te bieden dan kanaalsharing te doen zoals bvb tv oranje.Ik was tesamen verleden week met mijn ouders aan het kijken naar een programma van 21h-22h.en ja hoor om 21h45 was het beeld weggenomen om die multplex te gebruiken voor een 18+ zender.
Laat canaal digitaal eerst dit probleem even op lossen vooraleer ze zenders toevoegen en beginnen aan HDtv.Dit is mijn gedacht.
FF fantaseren: Zou trouwens ook leuk zijn als ze het Skypakket op astra 3 konden zetten:)
waarom??? zit toch al op astra 2. ![]()
Tijd dus voor een tripple LNB… onder het motto: “Met z’n 3-en is het nog gezelliger :-)”. The SKY is the future ![]()
Citaat:
Tijd dus voor een tripple LNB… onder het motto: “Met z’n 3-en is het nog gezelliger :-)”. The SKY is the future ![]()
Moet Sky wel eerst een CAM ondersteunen, anders ben je de Nederlandse zenders bij CDS kwijt.
Met een Dragon/T-Rex CI werkt het perfect hoor.
Gewoon Simulcrypt
kost het ook niet zo veel bandbreedte. Seca is toch ook al van NDS dus…
Citaat:
Met een Dragon/T-Rex CI werkt het perfect hoor.
En ik denk niet dat Sky daar blij mee is
. Maar ik zie de gemiddelde gebruiker nog niet zo snel een T-Rex kopen, CAS interface, ding omproggen met software van lugubere sites om die Sky kaart aan de gang te krijgen
.
Jij zegt dat er geen CAM’s zijn die NDS/Sky aankunnen. Ik geef je het voorbeeld dat het wel kan. Al het andere wat je erbij haalt is niet relevant.
Hoeveel gemiddelde satellietgebruikers willen in Nederland een illegaal afgesloten abonnement op Sky ? En ik denk als je dat wel wilt je ook best wel wil investeren in een CAM en loaderkaart of CAS interface. IS veel goedkoper dan een hele dure Skybox die je in Nederland kan kopen bij de aanbieders van Sky abonnementen.
Denk je overigens wel dat Sky blij is dat buitenlanders abonnementen op haar zenderpakket hebben. En als ze dat niet erg vinden dan zullen ze het ook wel niet erg vinden als deze illegale abonnees via een T-Rex kijken. ![]()
Dat heb ik helemaal niet gezegd. Ik zei dat Sky geen CAM’s ondersteund.
Citaat:
Dat heb ik helemaal niet gezegd. Ik zei dat Sky geen CAM’s ondersteund.
Canal Digitaal ondersteunt de Aston CI ook niet officieel. En toch is het de meest verkochte CI module in Nederland en Belgie om naar CanalDigitaal en TVVlaanderen te kijken.