Boot blijft hangen op Edision Os Nino Pro

Mijn ontvanger Edision Os Nino Pro met OpenPli 9.1 blijft hangen in de opstart/ boot. Hoe kan ik dit oplossen. Heb wel op dit forum gezocht naar anderen met het zelfde probleem, maar met totaal andere ontvangers zoals dreambox etc. De Edision Nino Pro heeft niet de pijltjestoetsen etc op de ontvanger. Wel de Channel + en - toets .

Opnieuw flashen met het image OpenPli kan corrupte bestanden overschrijven die de reden kunnen zijn dat ie niemeer boot…

Hallo TD, dank vd reactie. Het flashen had ik al aantal keren gedaan. Maar het probleem is dat in het menu van de ontvanger niet kan omdat zoals ik al aangaf de ontvanger in de boot blijft hangen en ik dus dan niet in het menu flashen kan. Dus anders flashen, had iets gelezen : ontvanger inschakelen op de ok toets drukken van de afstand. Bediening en dan een nieuw image flashen (openpli 9.2 bijv.) maar krijg alleen op het scherm eerst open atv en dan de screen openpli 9.1 te zien en de tandwieltjes draaien. Meer is er niet mogelijk.

Staat ook in deze instructies dat je de OK-toets ingedrukt moet houden.

Je kan nog proberen met die laatste instructie: rename the file called “noforce” to “force”. Dan hoef je niks te doen behalve je box met de usb-stick ik geplugd aanzetten.

Dank voor de reactie. Deze had ik al geprobeerd . Maar levert niets op.

Goedenavond, Na een aantal verschillende geformatteerde usb sticks met openpli 9.2 geprobeerd te hebben om mijn Edision Nino pro te flashen. Is met een oude usb 8 GB gelukt. Bedankt van de tips !