belasting betalen over een gewonnen prijs (auto!!)

@ Loodvrij,

Heel veel plezier met je Kia.

Heel netjes van Kia dat zij de belastingverplichtingen op zich genomen hebben.

gamgra

Ik rijd al jaren KIA. Van slechte puntlassen heb ik geen notie. Ze bouwen trouwens al tientallen jaren zeeschepen in Korea. Ik heb nog nooit gehoord dat hun

puntlassen niet houden. Voorheen reed ik in een 3-deurs Pride. Nu in een Kia Carens. Voor het geld (dat is een maatstaf) leveren ze heel aardige auto’s af.

Sommige (SUV)zijn in hun klasse marktleider in Nederland. Kia is eigendom van Hyundai, welke weer in handen is van Ford.

Toch leuk zo’n autootje winnen.

Ik zou zeggen veel plezier ervan.

Citaat:

Heel netjes van Kia dat zij de belastingverplichtingen op zich genomen hebben.

Niet Kia heeft de belasting betaalt.

de website waarbij ik deze auto gewonnen heb neemt alles voor zijn rekening.

de sitenaam noem ik maar even niet, maar zoek maar even bij google op de woorden: garage,eerlijke prijzen.

direct de eerste hit !!

hahahahahahaaa gefeliciflipstaart man…hartstikke leuk..(ben stikjaloers…)

SLECHTE PUNTLASSEN??? JESUSS !!!

Nog nooit zoiets achterlijks gehoord,

maar ja… niks van aan trekken… super leuke prijs… veel plezier ermee :+1:

Dat is nog eens leuk zo een autootje winnen veel plezier ermee. :+1:

Citaat:

SLECHTE PUNTLASSEN??? JESUSS !!!

Nog nooit zoiets achterlijks gehoord,

Is echter wel waar hoor satbakker, net als bij Mercedes :sunglasses: :smirk:

veel plezier ermee loodvrij :+1:

digipaps

Breek me de bek niet open… Had hier een Vito uit 2002 waar de plaat boven de radiator al helemaal weggeroest was. Lekker spul, maarja wordet tegenwoordig in Spanje geassembleerd en is dus niet gewend aan regen etc.

:grin:

Vandaar dat je met een mercedes ook maar het beste in Spanje kunt blijven :grin:

En uh Digipaps, ik dacht dat we die discusie al gehad toch… ik had je toch uitgelegd dat er 2 soorten autos op deze wereld zijn, MERCEDES… en de rest :dizzy_face: :grin: :+1:

bedankt voor de felicitaties !!! :+1:

Ga maar lekker door over die slechte puntlassen…ik heb liever 1 auto met evt. slechte puntlassen dan helemaal geen auto !!

Zit er trouwens toch aan te denken om deze auto ten gelde te maken, maar dat bekijk ik nog eventjes !!

groetjes,

loodvrij

Als je hem nog wilt verkopen zou ik er niet mee rijden, en hem in de krant aanbieden als nieuw (gewonnen met loterij).10% korting op de nieuwprijs moet je wel geven denk ik.

Ik heb me vandaag gekwalificeerd coor een prijsvraag via Q-music. Maak ik vrijdag in Bloemendaal kans op een Mitsubishi Colt.

Dus deze topic komt me goed van pas, maar eerst nog proberen de auto te winnen :dizzy_face:

Hallo Loodvrij,

Gefeliciteerd.

Ik las het verhaal in het lokale bokkeblad leuk voor je veel plezier van je nieuwe auto gewenst.

Moi Brombeer. :+1:

P.S Je bent de 5 gratis wasbeurten en de mooie bos bloemen vergeten te vermelden :smirk: :wink: