Hoi,
Je hoeft de usb-stick niet te partitioneren, de 1ste keer bij het installeren van de BA multiboot plugin wordt
deze automatisch geformatteerd en gereed gemaakt om images te installeren.
Er zitten nog tal van tools in de plugin zoals: installeren van Debian besturingssysteem op de box, backups van E2 settings, backups van Images, enz.
Antwoord op de bijkomende vraag: Je kan alle voor jouw box geschikte images, door elkaar gebruiken.
Ik gebruik de plugin ook al een tijdje en deze is steeds beter en beter geworden.
12.46 is de laatste versie. Plugin kan gewoon door de nieuwere versie overgeschreven worden.
Limiet is 13 images. Heb jij ook de laatste BA versie 12.47
en je weet toch dat images die eindigen op .tar.tar even moet hernoemen naar bijvoorbeeld .tar.xz
om die ook te kunnen installeren. (te installeren imagehernoemen kan met DCC en op andere manieren)
Laatste keer dat ik de box geflasht heb, was op 06.01.2017 met exp. image van die dag.
BA plugin in /tmp geplaatst en geĆÆnstalleerd met telnet command:
Heb zonet de image van 13-01-2017 er nog opgezet. Nieuwe lege usb stick erin gedaan maar BA wil niet installeren.
Geen idee wat ik fout doe. Misschien een andere stick proberen.
Ik ga lekker maffen en probeer het morgen nog wel een keer.
Mijn ervaring (met een DM525): een Experimental in de flash en usb geformatteerd als FAT32 (en overbodig wss de stick BA genoemd): lukt altijd. (zelfs via de gewone methode (BA.deb in /tmp gekopieerd en dan via box (ab) zelf installeren) . (wel gezorgd dat het op dat moment de enige usb-stick was die erin zat)
Sorry, maar hier uiteindelijk wel een werkende BA met een Gemini in de flash. (heb wel een image genomen waar de GP plugin al inzat (eentje van IHAD dus))