Wanneer ik een nieuw bericht maak in Windows Mail (In Windows Vista) dan komt de ene contactpersoon wel tevoorschijn bij het intypen van de eerste letter van de naam en de andere niet.
Ik kan hier geen instellingen per CP voor vinden of wat dan ook.
Wanneer ik een nieuw bericht maak in Windows Mail (In Windows Vista) dan komt de ene contactpersoon wel tevoorschijn bij het intypen van de eerste letter van de naam en de andere niet.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Thx
Ik weet niet waar het aan ligt maar ik weet ook dat ik dat niet heb omdat ik Mozilla Thunderbird gebruik met mijn email, werkt ook veel prettiger dan Windows Mail
Ik weet niet waar het aan ligt maar ik weet ook dat ik dat niet heb omdat ik Mozilla Thunderbird gebruik met mijn email, werkt ook veel prettiger dan Windows Mail
.
Ja dat zou een oplossing zijn als het niet bedoeld is voor mensen van boven de 70
Als het er anders uitziet dan raken ze de weg kwijt ben ik bang.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Thx
Ik ken het verschijnsel, bij mij gebeurde dit ook, ik klik nu voortaan op “Aan” in nieuw bericht en kies dan de persoon, net zo handig.
Misschien ook iets voor je 70++?
Ik ken het verschijnsel, bij mij gebeurde dit ook, ik klik nu voortaan op “Aan” in nieuw bericht en kies dan de persoon, net zo handig.
Misschien ook iets voor je 70++?
Dat had ik hem al geprobeerd uit te leggen, maar ik denk dat zijn beperkte tijden van niet Jonge Jenever consumeerend gedrag dit weer te moeilijk maakte.
Echter met WLM is het allemaal opgelost (en 1 uur uitleggen dat alles nog hetzelfde is alleen dat het lettertype iets anders is en de kleurtjes verschillen ).