aktiveren tnt sat v6

ik heb een werkende TNT kaart die afloopt op 8/2026.Kan in FR nog een V6 krijgen aan redelijke prijs maar is die nog te aktiveren zonder gevaar dat ze daarna in de kliko kan ? Heb de kanalen ook op 5W vrij multistream

13 uren geleden, bellejt zei:

Heb de kanalen ook op 5W vrij multistream

De Franse multistream zijn sowieso FTA , uitgezonderd Paris Première !!

maar heb je dus niet alle kanalen die met de kaart open zijn volgens mijn notie

Ik heb er vorig jaar een geactiveerd zonder problemen. Het werkt nog steeds. Ik heb op andere forums gelezen dat v6-beschikbaarheden binnenkort zouden worden uitgeschakeld, maar ik weet niet of dit waar is.

1 like

Activeren is heel simpel met een Philips NeoViu S3 . Haal je eigen TNT kaart eruit , steek de te activeren kaart erin , stem af op France 2 en wacht op beeld , duurt niet lang.
Als je beeld hebt controleer je bij instellingen in de ontvanger of die kaart verschijnt met de einddatum.

Die Philips NeoViu S3 koop je voor nog geen 25 euro.

denk dat het in oscam ook moet lukken op de vu+ maar dat ik direct Autoupdate moet uitschakelen zodra ik beeld heb.Heb helaas van 1 winkel antwoord dat die naar Be niet levert en wacht al paar dagen op antwoord van een andere om zeker een V6 te hebben want v7 is snel ijskrabber.

Als het enkel is om te aktiveren is die 25 euro eigenlijk weggegooid want ga die decoder nooit meer gebruiken daarna

PS: heb een winkel in FR via de verkoopsite met TNTHD6 maar die antwoord niet op mijn vraag :

Numéro de pièce fabricant tntsathd6

Als het enkel is om te aktiveren is die 25 euro eigenlijk weggegooid want ga die decoder nooit meer gebruiken daarna

Ik heb er eentje gekregen van een vriend in ons grensdorp Abele , die woont op de grens maar aan de Franse kant , dus grondgebied Frankrijk. :wink:

Is ook handig om iets te kopen bij een Franse website. Maar meestal kan ik laten toekomen in het Franse grensdorp Boeschepe in een “point de retrait” , is amper vijf minuutjes rijden en ik doe er regelmatig mijn inkopen.

Tweedehandsplatformen kunnen ook een optie zijn.

al paar gevraagd maae allen een V7

vind er nu wel van nieuwe versie V6 en zou die werken in oscam ?

vind er nu wel van nieuwe versie V6 en zou die werken in oscam ?

Ja

een interessante aanbieding , sturen op naar België.

__Nieuwe kaart TNTSAT satellietontvanger decoder 4 jaar geldig

hou het in beraad want nog 8 euro verzending bij en heb er eentje gevonden zonder verzendkosten .THX maar vind het beetje gevaarlijk zomaar kaartgegevens in te vullen enkel en alleen waar een mailadres staat en niks van firma gegevens

Welke provider ID is die V6 kaart dan? Is dat 030B00?

En V7?

Maar die V7 werkt niet in OSCam?

Ik heb nu een TNTSAT kaart, maar die is geldig tot augustus. Aangezien Fransat alleen nog maar France 3 decodeert zou ik de TNTSAT wel willen verlengen/vernieuwen.

Als je dat op de website doet welke kaart ga je dan krijgen? (Frans adres lukt me wel).

Heeft iemand daar al ervaring mee?

overal een V7 alhoewel ze V6 zetten in hun verkoop.Heb ze op 5W ook allermaal FTA en als ik geen V6 vind dan gaat dat boeket 19.2E eruit. V7 werkt niet in oscam omdat de kaart gekoppeld wordt aan de box. Via hun website is het steeds de nieuwe V7 .Winkeliers zeggen dat ze nog enkel V7 kaarten krijgen. Zover het ééngemaakte europa

Waarbij de vraag is of de V6 kaart nog geactiveerd wordt.

De laatste V6 kaart die ik eind verleden jaar heb aangeschaft diende geactiveerd te worden voor maart 2026, zo was op de verpakking te lezen.

Heb gisteren nog een V6 kaart geactiveerd. Kaart ingebracht in mijn Philips neoviu S3 TNT ontvanger (19,2°E) en na enkele seconden reeds beeld op alle kanalen.
Dezelfde V6 kaart ingebracht in mijn Octagon SF8008 en overal beeld met de juiste OScam configuratie op alle kanalen.

Dus ja een V6 kaart kan je activeren. Nog nooit geprobeerd met een V7 kaart.

v7 activeert en is bijna direct verloren omdat er geen bekende oscam voor is met de juiste keys. Een V6 heb ik vragen gesteld aan verschillende winkels en ofwel hebben ze enkel de V7 of ik krijg geen antwoord. Mijn V6 loopt af 08/2026 en zou dus graag een nieuwe hebben dat ik goed zit tot 2030.Heb de kanalen ook wel op 5W maar is makkelijker allebei voor opnames

crazysat toch geen idee waar je de kaart gehaald hebt en of ik er ook eentje zou vinden ?

4 uren geleden, Crazy Sat zei:

Heb gisteren nog een V6 kaart geactiveerd. Kaart ingebracht in mijn Philips neoviu S3 TNT ontvanger (19,2°E) en na enkele seconden reeds beeld op alle kanalen.
Dezelfde V6 kaart ingebracht in mijn Octagon SF8008 en overal beeld met de juiste OScam configuratie op alle kanalen.

Dus ja een V6 kaart kan je activeren. Nog nooit geprobeerd met een V7 kaart.

En andersom? Dus activeren in OSCam? Ik heb geen officiële ontvanger.

En inderdaad, waar koop je nog een V6 kaart?
Dan zou ik in ieder geval nog vier jaar vooruit kunnen.

activeren is geen probleem maar je moet dan snel weer wat aanpassen in oscam dat er geen updates meer komen.