beste, ik ben nu 3 dagen aan het zoeken maar ik zit even vast cec op de dreambox heeft altijd goed gewerkt tot 3 dagen terug
wat is er in huis de pli image, ( laatsten} samsung smart tv
wat heb ik allemaal zelf gedaan? 2 kabels hdmi nieuwe uit doos helaas niets, nieuwe image er in helaas niks, Samsung tv hard reset helaas niets, stroom van de box en tv afgehaald 20 minuten lang er af gehaald, helaas niks, ik zie er in anynet cec wel 500hd staan maar verbinden werkt helaas niet.Ook hdmi 1,2,3,4 geprobeerd niks wat kan ik nog doen
Als het op dezelfde machine en TV heeft gewerkt dan kan het alleen aan de opgewaardeerde software liggen. Op de TV zal de software niet tussentijds veranderd zijn. Dus de HDMI CEC functies nalopen.. In extreme gevallen ZOU de HDMI kabel defect kunnen zijn…
Ik heb al jaren geen DM500HD meer dus kan dat niet meer testen..
dank je , de software van de tv is 4 jaar oud deze wordt niet meer bijgewerkt door Samsung , ook heb ik de hdmi kabel vervangen ,het vreemde is je ziet wel dr500 staan ,
na 3 dagen zoeken het volgende gedaan, met een splintertang in de hdmi gestoken en alle hdmi pinetjes schoon gemaakt( eigenlijk trekken ) toch niks meer te verliezen :} en wat denk je het werk weer pff wie had dit nu verwacht ik niet
Daar noem je dan ook een merk… Belkin koopt gewoon goedkope meuk uit China. Prijs een paar keer over de kop en dan naar de consument… Zelfde ervaring bij mijn nieuwe Dreambox. Meegeleverde kabel geen beeld. Oude kabel van een DVD speler en werken…