Gratis af te halen in Lelystad.
2 x DM8000 waarvan 1 met extra sat tuners + harddisk en 1 met extra dvb-t tuners.
Gr
Marcel
Gratis af te halen in Lelystad.
2 x DM8000 waarvan 1 met extra sat tuners + harddisk en 1 met extra dvb-t tuners.
Gr
Marcel
Geen kabeltuner?
Volgens mij moet je een prijs noemen en ook de reden waarom je het spul verkoopt!
Alhoewel hier dat GRATIS afhalen boekdelen spreekt…
Zelfs de DM8000 wordt een keer obsolete.. Tand des tijds.. 405Mhz, weinig geheugen, geen 4K, niet te best met IPTV.. Zelfs voor de oude ‘ultimative Box ist es mal Ende’.. Genadeloos door de techniek ingehaald….
2 minuten geleden, Mimisiku zei:
Zelfs de DM8000 wordt een keer obsolete.. Tand des tijds.. 405Mhz, weinig geheugen, geen 4K, niet te best met IPTV.. Zelfs voor de oude ‘ultimative Box ist es mal Ende’.. Genadeloos door de techniek ingehaald….
Als je het niet wil hoef je dan niet elke keer te vermelden en het spul weer eens af te keuren
Ik wil ze wel ophalen.
Heb nog dm8000 in gebruik dus mooi voor spare-parts
Lijkt me ook nice to have, maar Lelystad is wat te ver om…
Voorlopig kom ik niet in de buurt.
de dreambox 8000 doet het hier althans nog prima
en voor mij ook helaas te ver
is een verkoop topic, dus ik snap ook niet waarom überhaupt mensen erop reageren en kritiek willen geven, laat de mensen hun spullen gewoon aanbieden.
Ik heb de mijne ook weggegeven en nu heeft een ander er plezier van. De dm8000 heb ik bijna 10 jaar gehad.
Er is een liefhebber gevonden, dus de topic kan worden gesloten.